כתיבה שיווקית אפקטיבית

איכותה של כתיבה שיווקית נאמדת ונבחנת במבחן התוצאה – בשיעור ובאופן שבו היא משפיעה על אנשים, מניעה אותם לבצע המרה, להפוך מגולשים ללקוחות. במבחן הזה נבחנת כתיבת תוכן שיווקי בכל פלטפורמה בכלל ובפיסוק בפרט.

כדי למקסם את האפקטיביות של התוכן השיווקי חשוב לנהל אותו באופן מושכל, מידתי ובעיקר על ידי אנשי מקצוע. פייסבוק היא רשת חברתית וככזאת היא מהווה מעין כיכר עיר, מקום מפגש המוני. פייסבוק היא הכפר הגלובאלי. באופן טבעי דווקא במקום שבו עלולים גולשים רבים להירתע ממסרים שיווקיים, שם בדיוק צריך ואפשר לשווק להם ממסרים שיווקיים – במידה שהם נעשים באופן הנכון, המידתי והמושכל, במינון הנכון, בעיתוי מתאים, בתדירות שאינה יוצרת תחושה של עומס או חלילה, מיאוס.

על מנת ליצור תנאי סף הכרחיים לפעולה אפקטיבית של פוסט שיווקי בפייסבוק יש לבצע פילוח מקצועי מדויק של קבל יעד פוטנציאלי לרכישת המוצר או השירות שאתם מציעים. כאשר התוכן נקרא על ידי מי שמפולחים מראש כקהל יעד פוטנציאלי לרכישה, יש סיכוי רב כי מי שייחשפו אליו יהיו הלקוחות הבאים שלכם.

כתיבה שיווקית אפקטיבית

שלב ההיכרות שהוא שלב החדרת המוצר או השירות שלכם למודעות ולתודעה, ודאי לזיכרון, מחייב אתכם לכתוב פוסטים אחדים בתדירות של פעם בשבוע. הניסיון מלמד, כי לא די במסר אחד אף לא בשניים.

על מנת לשמור על קו ומסר שיווקי אחיד חשוב להתנהל בפלטפורמות השונות בצורה מושכלת. הפייסבוק הוא ערוץ שיווקי מרכזי ועצמתי אבל יש גם מקומות אחרים שרלוונטיים עבור בעל עסק, וראש וראשון בהם הוא גוגל על אתריו השונים, יו טיוב ועוד.

מיצוי מיטבי של המסר השיווקי שלכם מצדיק ואף מחייב בניית אסטרטגיית פרסום ושיווק, הכוללת מתן תשובה לשאלה היכן מצוי קהל היעד, מה היא הדרך הטובה ביותר להגיע אליו ולהניעו לפעולה, קידום אורגני וממומן (על פי עצת מומחים או לפי היכולת הכספית שלכם והאמונה בכוחו של פרסום ממומן), בניית תכנית עבודה המציבה יעדים וחותרת להשגתם בעקביות ובהתמדה. כמו כן חשוב לבצע אופטימיזציה, לנתח ולהסיק מסקנות על פי התנהגות הגולשים.

שיווק מקצועי בכלל ובפייסבוק בפרט עשוי להצמיח כנפיים לעסק ולאפשר לו להמריא לגבהים חדשים. התחום חשוב ומשמעותי מכדי להותיר אותו ליד המקרה או לדינמיקה של השוק החופשי בלעדיו.

מאמרים איכותיים יקדמו את אתר האינטרנט שלך