כתיבה שיווקית לאתרים – אותה גברת בשינוי אדרת
אתר תדמיתי מהווה את אחד מערוצי השיווק החשובים והאפקטיביים ביותר. כדי שהוא ייצר תנועה אליו חשוב שהוא עצמו ייראה דינאמי, עדכני, חדשני, שנע על העת קדימה.
על מנת למקסם את הפוטנציאל הגלום באתר תדמיתי, חשוב שהתוכן שלו – כתיבה שיווקית לאתרים ייכתב על פי הכללים העשויים להבטיח את יעילותו, לרבות שימוש במלות מפתח ייעודיות לתחום, אפיון והגדרה של מהות השירות או המוצר המוצע, קהל היעד ועוד.
אתר תדמיתי נועד להתקבע בתודעת הגולשים בו כאתר המציע מוצר או שירות הטובים ביותר בתחומם. מכאן נובעים חשיבותם של הדיוק, ההקפדה על כל פרט ועל כל אות, תג ופסיק.
מאמר תדמיתי ייעודי מאפיין את התחום שבו האתר מציע את סחורתו ומפרט את היתרונות והתועלת שבו.
זה מכבר שוררת הסכמה מלאה בין אנשי המקצוע בתחום כתיבת תוכן שיווקי כי התוכן הוא המלך. סביבו מסייעים משרתים ועוזרים שונים, העושים שימוש בכלים, באמצעים ובעזרים שונים כגון: קטעי וידאו, פס קול, תמונות, סרטונים להמחשה ועוד. כל אלה הם ערכים מוספים אבל עדיין התוכן הוא חוט השדרה וחוט השני של האתר.
כתיבה שיווקית לאתרים הופך את אותה גברת לאחרת…
אתר של חברה שלא נכתב ועוצב על פי תפיסה שיווקית ותדמיתית עלול ללקות בחסר. לעומתו- אותו אתר, אשר גובש ועוצב, שוכתב ושודרג, הועשר והועצם על ידי כותב תוכן מקצועי, בדגש על כתיבה שיווקית לאתרים, משווה לחברה ולאתר שלה פנים אחרות. הוא מוכיח כי אותה גברת בשינוי אדרת היא בכל זאת גברת אחרת- מושכת יותר, מצודדת, מרשימה ומהודרת.
כותב תוכן לאתר תדמיתי לומד היטב את מהות המוצר או השירות שמוצע באתר, כדי להגביר את כוח המשיכה של הגולשים אליו ולהפוך אותם ללקוחות על ידי שכנועם והנעתם לרכוש את מה שמוצג ומוצע באתר.
אתר תדמיתי טוב הוא אתר המעורר סקרנות ועניין בגולש וגורם לו להישאר יותר מאשר שמונה שניות שגולשים לא נשארים באתר אם הם לא מוצאים בו עניין או תועלת. שימוש במגוון תכנים ואפקטים אודיו- ויזואליים עשויים להגביר לאין שיעור את הסיכוי להישארותם של הגולשים באתר.