כתיבה שיווקית שמכוונת אל מנגנון קבלת ההחלטות המהירות

כתיבה שיווקית מוצלחת היא כתיבת תוכן שמקדם- קידום אורגני – את האתר במיקומו במנוע החיפוש גוגל אל עבר המקומות הראשונים. בשלב הראשוני, של החדרת האתר והכנסתו לתודעת הגולשים, נכון ורצוי לתמוך את מאמצי הקידום גם באמצעות קידום ממומן.

עם זאת, תוכן איכותי מהווה אמצעי קידום חשוב ומרכזי, במיוחד בהינתן מגבלה תקציבית. כאשר אתרכם מגיע אל העמוד הראשון במנוע החיפוש, הסיכוי שמספר רב של גולשים המחפשים שירות של כתיבת תוכן בכלל וכתיבת תוכן שיווקי בפרט ייחשפו אליו הוא גדול ביותר. הסטטיסטיקה ( בדרך כלל אכזרית..) מלמדת, כי שיעור הגולשים הממשיכים לחפש אתרים המצויים בעמוד השני ואילך היא זעומה. אם אתם לא קיימים בעמוד הראשון אתם בעצם נעלמים מעינם של הגולשים. אתם נחשבים כמי שאינם.

כתיבה שיווקית

כתיבה ממוקדת במוצר או בשירות

כתיבה עניינית ורהוטה מעניינת לא רק את הגולשים אלא גם את גוגל. כתיבת תוכן היא המהות והיא גם האופן שמסייע לגוגל לקדם את האתר שלכם. כדי שהוא יקודם עליו לכלול תכנים חדשים, מעניינים, המעשירים את הגולשים במידע עדכני, כאלה המציעים ערך מוסף לגולשים. תוכן שיווקי בהיר המשולב הפונה – במהות, בתוכן ובאופן – אל מנגנון קבלת ההחלטות המהירות של הגולש, אמור להניע אותו לפעולה בו ברגע שהוא מסיים לקרוא את התוכן ואולי אך במהלכו. המסר השיווקי פועל באמצעות שכנוע (שכלי ורגשי גם יחד) הגולש לרכוש את המוצר או את השירות המוצעים כאן ועכשיו.

שימוש מושכל בתוכן השיווקי

כאשר התוכן השיווקי שלכם מוכן להטמעתו באתר ניתן, ואף רצוי ומומלץ, לתכנן שימוש מושכל בו  בפלטפורמות השונות- ברשת ומחוץ לה. שימוש נכון במסר השיווקי, תדירות החשיפה שלו, שילובו בבלוגים, בניוזלטרים, ברשתות החברתיות ובמקומות נוספים מגביר את החשיפה אליו.

על מנת למקסם את הפוטנציאל הגלום בתוכן ובמסר השיווקי שלו, חשוב לתכנן היטב כיצד לעשות זאת. שכירת שירותיהם שלן אנשי מקצוע בתחום זה עשויה להתברר לא רק כהוצאה משתלמת ומועילה אלא בעיקר כהוצאה נדרשת, שהיא חלק בלתי נפרד מההוצאות על בניית העסק ותפעולו השוטף.

כאשר גולש משתכנע כי המוצר או השירות שאתם מציעים לו יענו אל צורך שלו או יתנו מענה לביקוש (כתיבה שיווקית טובה מסוגלת לעורר צורך וביקוש רדומים) הוא לא יחפש אותם במקומות אחרים. הוא ירכוש אותם מכם.

מאמרים איכותיים יקדמו את אתר האינטרנט שלך