יש לכם מה להפסיד
מדוע בעלי עסקים בכלל, אשר כצפוי וכמשוער יש להם אתר אינטרנט, זקוקים לשירות כתיבה שיווקית מנצחת? התשובה פשוטה: כי הם לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד לקוחות- קיימים ופוטנציאליים.
כוחה של מילה שקולעת-בול, חדה וחלקה, משכנעת מהווה מנוע ומנוף שיווקי עצמתי ויעיל מאין כמוהו. כתיבת מאמרים מקצועיים ושיווקים אמורה להשיג מטרה אחת: לקוחות.
כתיבה מנצחת היא כתיבה שמנצחת לא רק את המתחרים, אלא גם את מנגנון ההתנגדות או הרתיעה הקיימים אצל כל אחד. תכליתה לפוגג ולמוסס אותן. להעלימן. כתיבה מנצחת מביאה את הגולשים הקוראים אל הזירה שבה אתם אלופים: זירת היתרונות והתועלות. הזירה שבה מקבל הגולש תשובה לשאלה – מה ייצא לי מזה?
כתיבת מאמרים מקצועיים – איך לנצח?
כתיבת מאמרים מקצועיים ושיווקים (קופירייטינג) אולי לא מחוללת ניסים אבל היא בהחלט עושה נפלאות. היא לוכדת את העין ואת תשומת הלב, היא מחדדת מסר ומעבירה אותו חד ובהיר, חד וחלק. היא מוגשת כשהיא מעוצבת באופן נעים לגלישה. ויותר מכל- היא מניעה לפעולה בכלל ולביצוע הזמנת המוצר או השירות בפרט.
מנצחים על ידי פנייה לשכירת שירותיהם של היודעים מה דרוש כדי לנצח. כותבי התוכן השיווקי יציגו אתכם ואת השירות או המוצר שלכם כטובים מסוגם בשוק, כמי שמוצע בתנאים המאפשרים מיצוי היחס בין עלות לתועלת. מנצחים על ידי כתיבה שלא מותירה את הגולש אדיש, מעוררת את סקרנותו, גורמת לו להישאר ולקרוא עד הסוף, וכבר תוך כדי קריאה לסייע לו לגבש ולקבל החלטה – אני מזמין. כאן ועכשיו.
כתיבת תוכן שיווקי היא מוכוונת מטרה. כל מלה אמורה לחתור אליה ולדייק את הדרך המובילה את הגולש לקבל החלטה לרכוש לאלתר את השירות או את המוצר. המסר- חד וברור- לא מותיר מקום לספק, ובמקום בו קיים ספק- הוא הופך אותו לוודאות. מוצר או שירות טוב מזה לא קיים. כאן ועכשיו, גולשים יקרים, מסתיים החיפוש שלכם. מצאתם את מבקשכם, גם אם לא הייתם מודעים כי זה מה שחיפשתם, זה מה שביקשתם.
אל תקלו ראש בכתיבת תוכן שיווקית. אל תראו בה שירות שניתן לוותר על אנשי מקצוע לאספקתו. עשוי להיווצר מצב שברשותכם מוצר או שירות "מנצח"- אבל אם לא תשכנעו לקוחות פוטנציאליים כי הוא אכן כזה, הוא ייוותר בחזקת הבטחה לא ממומשת. הוא ייוותר כלוא במירכאות כפולות- "מנצח". על מנת שינצח ללא שום ספק, מחוץ למירכאות, תנו למומחים לעשות זאת.