כתיבת תוכן לאתרים היא – במהותה- כתיבה שיווקית. כתיבה ייעודית. מטרתה – להפוך גולשים ללקוחות. כדי להשיג מטרה זו על הכתיבה להיות בהירה, ברורה ועניינית. כל אסטרטגיית השיווק עלולה להתברר כבלתי יעילה אם התכנים באתר לא ברורים מספיק, ובעיקר אם הם אינם משכנעים את הגולש להפוך ללקוח.
כדי למקסם את הפוטנציאל השיווקי של התוכן באתר חשוב לפעל על פי הנקודות הבאות:
- על התוכן להיות מתאים לקריאה באתרי האינטרנט, מה שאומר שעליו להיות קצר, ענייני, מחולק לפסקאות, להכיל כותרות משנה, להיות מאוורר.
- על התוכן להיקרא באופן שהקורא יתרשם כי כל מלה נשקלה בעיון ובקפידה, וכי לכל מלה יש תפקיד ברור: להנגיש ולזמן לקורא את כל המידע החשוב והרלוונטי על אודות המוצר או השירות ובכך להניעו לרכוש אותו.
- תוכן שמותאם למנועי החיפוש בכלל ולגוגל בפרט. על התוכן להיות ענייני, עובדתי ואיכותי. התוכן אמור להכיל מלות מפתח רלוונטיות לתחום שבו עוסק המאמר: כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית, כתיבה לאתרים, תוכן מניע לפעולה ועוד.
מדוע כדאי להיעזר בשירותיהם של כותבי תוכן מקצועיים עבור כתיבת תוכן לאתרים?
כותב תוכן מקצועי יכתוב עבורכם טקסט בשפה שהלקוחות מבינים, שפה שיווקית, שכנועית, מניעה לפעולה.
כותב מקצועי יכתוב באופן שבו יקל על הקוראים לקרוא – גם מבחינה חזותית – ולהבין. הוא ינגיש ויזמן עבורם את כל המידע החשוב והחיוני לקבלת החלטה מהירה לבצע הזמנה.
טקסט שמותאם לחיפוש בגוגל.
כתיבת תוכן לאתרים שהוא מקצועי אינו טקסט רגיל שניתן לקרוא אותו או לוותר עליו. לא מדובר במאמר או בכתבה בעיתון, אשר תוך כדי רפרוף בו קל לפסוח עליו בגלל חוסר עניין. לא. כתיבת תוכן טובה ואיכותית אמורה ללכוד את תשומת הלב ואת הקשב שלכם. כבר במשפט הפתיחה היא אמורה לגרות אתכם להמשיך בקריאה, לעורר את סקרנותכם. כתיבת תוכן טובה אמור ליצור אצל הקורא תחושה כי עם סיום הקריאה – מה טוב אם זה יתרחש כבר במהלכה – הוא יידע כי מוצע לו כאן מוצר או שירות חיוניים ואיכותיים, במחיר אטרקטיבי, משהו שיסייע לרווחתו, ישפר את איכות חייו, יחסוך לו זמן וכסף ויעניק לו ערך מוסף.
כדי שהתוכן יהיה כתוב באופן שבו כל זה יתקיים, חשוב ומומלץ לשכור את שירותיו של כותב תוכן מקצועי.