כתיבת תוכן שיווקי מניע לפעולה

מי שעוסקים בתחום כתיבה שיווקית לאינטרנט יודעים את חשיבותן של מלות מפתח בכלל ואת השימוש המושכל בהן בפרט. כדי שמלים חיוניות אלה לא ייהפכו מעמדות מפתח לעמדות מנעול – ובמקום להועיל לטקסט יזיקו לו ויהפכו אותו לבלתי קריא, למלאכותי, כזה שגוגל במקום להעריך אותו כטקסט איכותי ולכן כזה הראוי לקידום – יעניש אתכם בגינו. במקום להועיל, הוא יזיק.

כתיבת תוכן שיווקי

תוכן קידומי נועד לקדם את אתר האינטרנט של החברה או העסק באמצעות ובדגש על שילוב מילות מפתח לטובת נראות במנועי החיפוש השונים. בחירת מילות מפתח לאתר היא משימה לא פשוטה שמצריכה חשיבה בשני כובעים:

מקובל להניח כי כמות מלות המפתח – בהקשר התחום שבו עוסק המאמר המלים הן כתיבת תוכן לאתרים, כתיבה שיווקית – אמורה להיות בין 3% ל- 5% מהטקסט. יותר חשוב מאשר מספר הפעמים שבהן מופיעות מלות המפתח בטקסט הוא השיבוץ ההגיוני והמידתי שלהן, באופן שבו הן ייקראו כחלק בלתי נפרד מהטקסט, כשייכות אליו באופן טבעי, אורגני, בלתי מאולץ. לבד מזה – יש חשיבות מכרעת למיקומן של המלים. כדי שהן יהיו אפקטיביות ויקודמו על ידי מנוע החיפוש גוגל חשוב שהן יופיעו בכותרת המאמר, בכותרות המשנה שלו ובפסקת הפתיחה

היכן מופיע תוכן שיווקי?

התוכן השיווקי הוא, הלכה למעשה, כל התוכן המופיע באתר. כל דף בו אמור לשווק את המוצר או את השירות ולהעביר את המסר הרצוי. תוכן זה אמור להיות מועצם ומודגש בדף הבית ו/או בדף אודות, שהם הדפים שנקראים בראשונה על ידי הגולש, ודרכם הוא מתוודע אליכם ומקב מידע על אודות מה שאתם מבקשים לשווק לו.

מסר שיווקי אמור להיות חד אף יותר בתוך דף נחיתה, שם יוטמע טופס הרשמה מקוון, שבו הגולש אמור להשאיר את פרטיו או לבצע הזמנה.

תוכן שיווקי מופיע גם בתוך ניוזלטר – שהוא מכתב ששולח בעל החברה או העסק אל הגולשים ואל הלקוחות הקיימים או העתידיים של החברה. מטרת הניוזלטר היא לעדכן, ליידע אל מבצעים שונים, על מוצר או שירות חדש וכמובן- להניע אותם לפעולה.

כשאתם כותבים תוכן שיווקי כתבו מנקודת מבט של מי שאליו הוא מיועד – הגולש. חשבו על הגולש כעל לקוח פוטנציאלי, אשר עליכם לשכנע אותו לרכוש את המוצר או את השירות שלכם- ודווקא אותם. אך ורק אותם. תנו לו סיבות שכל אחת מהן וכולן יחד ישכנעו אותו להזמין מכם את מה שאתם מציעים כאן ועכשיו.

 

מאמרים איכותיים יקדמו את אתר האינטרנט שלך