כתיבת תוכן שיווקי היא הכוח הסמוי של המלה הגלויה
כתיבת תוכן שיווקי היא מעין טיל דו-מוקדי המכוון הן אל השכל הקר של הגולש והן אל הרגש החם שבו. לא מדובר במסר פושר אלא במסר שבו נשמרים זה לצד זה החום והקור. כל אחד פונה אל מקום שונה, מפעיל בלוטה שונה, ייחודית.
כאשר הגולש מתוודע אל עסק או חברה מסוימים באמצעות אתר תדמיתי שלהם, הוא לומד על מהות המוצר או השירות שלהם, היתרונות הגלומים בו והתועלת שניתן להפיק ממנו.
הכתיבה שמוטמעים בה באופן טבעי וזורם המסרים השיווקיים של היתרונות והתועלת, פועלת לא רק על השכל הקר וההיגיון הבהיר שלו אלא גם אל הבטן, אל הלב, אל מיקומם של הרגש והתחושות. למלים הגלויות יש אפוא כוח סמוי להשפיע על הגולש.
כדי שהאתר שלכם יפעיל אצל הגולשים בו את שתי ה"בלוטות"- אתם זקוקים לשירותיו של כותב תוכן שיווקי מקצועי. אם אתם רוצים, ואין להטיל ספק ברצונכם, שהאתר שלכם ימוקם במקום גבוה בעמוד הראשון של מנוע החיפוש הגדול והחשוב ביותר באינטרנט- גוגל, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על שירותיו של בעל מקצוע. הוצאה זו היא חלק בלתי נפרד מהוצאות ההקמה של העסק ושל התחזוקה השוטפת שלו.
תחזוקת אתר – עבודה שאינה מסתיימת
העבודה על האתר שלכם אינה מסתיימת עם השלמת בנייתו – היא רק מתחילה. זו עבודה רצופה, מתמדת, אשר לעולם אינה מסתיימת. על מנת להפוך את האתר התדמיתי שלכם למנוע ולמנוף שיווקי עצמתי ואפקטיבי, עליכם לעשות קידום אורגני שבחלק מימנו מעשירים את האתר במידע חשוב, מעניין, עדכני. חשוב שהגולש ירגיש כי אתם משקיעים בו כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת להפוך אותו לאתר דינאמי, שממצב וממתג אתכם כמי שמציעים מוצר או שירות שאין כמוהו.
ההבדל בין אתר שאת התוכן שלו כותב אדם לא מקצועי (אם בגלל רצונו של בעל האתר לחסוך בהוצאות ואם בשל סיבה אחרת) לבין אתר שנכתב על ידי בעל מקצוע בתחום כתיבת תוכן שיווקי ותדמיתי הוא הבדל תהומי – הבדל בין אתר שבעליו לא יפיקו ולא ימצו את מלוא הפוטנציאל הגלום בו לבין אתר שיחשוף אותם במקום מרכזי, גלוי, בעמוד הראשון של גוגל, מיקום אשר עצם ההימצאות בו מהווה "משאבת לקוחות פוטנציאליים"