התוכן הוא המלך, על זה אין עוררים.
כתיבה שיווקית מאופיינת ביחודיות בועטת ביצירתיות ושופכת מקוריות גם אתה רוצה תוכן יחודי לאתר שלך?
שאנו כותבים תוכן שיווקי זה אומר לכתוב עבור אודות העסק, אודות השירות, לשכנע את הקורא ולגרום לו להניע לפעולה לצורך השגת המטרה. תוכן שיווקי תופס אותנו כמעט בכל מקום: פליירים, באנרים, אודות העסק, דפי קטגוריה, דפי נחיתה, פוסטים בפייסבוק, מודעות בגוגל ועוד מגוון מקומות.
הכתיבה השיווקית מאופיינת בכך שפוגשת את עין הצרכן וגורמת לו להמשיך לקרוא ובסופו של דבר לרכוש את המוצר. כתיבה שיווקית יכולה להיות מועילה רק אם הכותב מבין את צורך הלקוח ומצליח לגרום לו להתעניין ע״י זה ששם את עצמו במקום הצרכן בכדי להיכנס לנעליו.
הרצון בלכתוב את הטקסט לבד נובע לרוב בחסכון בכסף. ולצערנו מי שחוסך בכתיבה שיווקית מוצא את עצמו עושה את הפעולה ההפוכה – מרחיק ולא מוביל את הגולשים לפעולה הנכונה, גורם למוצר להראות זול ופחות איכותי.
טקסט שכתוב נכון יגרום לקוראים להבין שכמו הטקסט העסק שלכם עובד בצורה נכונה וטובה, וכדאי להם לפנות אליכם ולכן מומלץ להשקיע את הכסף בבחירת חברה לכתיבת תוכן שיווקי ואיכותי שבסופו של דבר תגרום להחזר ההשקעה שלכם.
אנו בדור שכבר לא קורא אם לא מעניין אותו, אנו כיום בעידן הסלולר והכל אצלנו מהר, אנו לא קוראים תחילה אלא סורקים תחילה ואם מעניין אותנו אנו קוראים. ולכן על אחת כמה וכמה חשוב שהכתיבה השיווקית תהיה מדוייקת.
כתיבה היא אומנות הגורמת להבנת הגולש עד כמה המוצר חשוב לו וגורמת לו לרצות את המוצר. ע״י טקסט נכון, שכתוב רהוט וללא צורך לתת ללקוח את ההרגשה כי אתם נואשים ללקוחות.
ישנם אנשים שאינם מבינים את משמעות התוכן השיווקי. וחושבים שכל אחד יכול לכתוב תוכן שימשוך את הגולשים. אז ישנם באמת אנשים היכולים לכתוב תוכן טוב ומעניין אך רוב האנשים אינם יודעים לכתוב תוכן נכון. הרבה רושמים תוכן כם סימני קריאה מוגזמים, צביעה של טקסט ועוד טעויות רבות.
טקסט מעניין כמה שיהיה ארוך גורם ללקוח לקרוא עד הסוף