שיווק הוא לא רק שם המשחק - הוא התוצאה שלו

חשיפה היא תנאי הכרחי לכך שיידעו עליכם. השיווק הוא האופן שבו נעשית החשיפה. השיווק נעשה באמצעים שונים. כתיבת תוכן הוא אחד המרכזיים והאפקטיביים שבהם. כתיבת תוכן מוכוונת שיווק גם כשהיא אינה בהכרח בבחינת תוכן פרסומי "טהור".

כתיבה שיווקית אינה מתמצה בהיותה שיר הלל ליכולותיו של מי שמציע שירות או מוצר. אלה אמורות להשתמע מתוך המידע על אודות התועלת הרבה שעשויים להפיק רוכשי המוצר או השירות. 

כתיבה שיווקית כמו על דבר ברשת האינטרנט אמור לתת לגולש חוויית גלישה אבל לא לשם החוויה כשלעצמה אנחנו מתכנסים ברשת בכלל וברשת החברתית בפרט- אלא כדי להפיק תועלת. תועלת הדדית.WIN-WIN  בעל העסק מעוניין למכור הגולש רוצה ולמעשה דורש שהמוצר או השירות יענו על הצורך או על הביקוש שלו.

כתיבת תוכן

שיווק חם ושיווק קר

כתיבה שיווקית אמורה ללחוץ בו זמנית על שתי "בלוטות" עיקריות: זו של השכל הקר וזו של הרגש החם. יש ממד רגשי מובהק ומועצם בפעולת שכנוע אלא שאיש לא ירכוש מאתנו מוצר או שירות רק משום שהגענו להיות בעלי עסק אף שנולדו להורים קשי יום. לאחר שתיארנו ופירטנו כל מה שחשוב לדעת על המוצר או השירות שלנו, נוכל, בשולי הדברים, להוסיף גם עובדה זו. אם לא תועיל, ודאי לא תזיק, אבל חשוב להבליט ולהדגיש את הייחוד של מה שאנחנו מציעים ללקוחות, את התרומה שלו לחייהם, את החיסכון הניכר והמצטבר בכסף ובזמן. את הפיכת אותו חלק בחייהם שהמוצר או השירות שלנו רלוונטיים לגביו לקלים ולנוחים יותר.

הוכחות ממחישות טוב יותר מכל תיאור את התועלת של מוצר או שירות. שלבו סרטון שבו מדבר לקוח על התועלת שהפיק. אין כעדות ממקור ראשון ליצור תחושה של אמינות. יהללוכם זרים.

שיווק נכון ויעיל הוא, כאמור, לא רק שם המשחק. יש לו השפעה מכרעת, לא אחת קריטית, על תוצאותיו. בכוחו וביכולתו של שיווק המתבצע, בין השאר, באמצעות כתיבת תוכן בהיר ותמציתי המדגיש את היתרונות והתועלות הגלומים במוצר או בשירות שלכם, להגביר באופן דרמטי את המכירות.

שיווק המתבצע באמצעות כתיבת תוכן הוא מקצוע המחייב מיומנות, ניסיון, ידע שימוש בטכניקות שונות. השקעה בתחום זה היא השקעה משתלמת ודאי במבחן התוצאה.

מאמרים איכותיים יקדמו את אתר האינטרנט שלך