כתיבה שיווקית בפייסבוק

מומחיות ומיומנות של כותבים מתחלקת לפי הז'אנרים שהם אמורים לשלוט בהם, ולכן כאשר אתם מחפשים את הכותב שנחוץ לכם הבדילו גם אתם בין הצרכים שלכם לתוכן שיווקי

קל לנו לכתוב בפייסבוק, כך שאפילו האדם הכי פחות ורבלי יכול לכתוב מחשבה או רעיון או סיפור קצר על אירוע שקרה לנו וחשוב לנו לחלוק ולשתף. קל לנו גם לבקש עזרה, בניגוד למה שנהוג לחשוב, משום שרובנו נמצאים שם בפייסבוק כדי לשמוע סיפורים אנושיים ולשמוע כיצד אנחנו יכולים לעזור.

התוכן הקשה יותר לכתיבה משכנעת הוא תוכן שיווקי שעובד מבלי להמאים אתכם על הלקוחות שלכם, שחושבים שמתייחסים אליהם רק בתור ארנק מהלך. בדיוק לשם כך אנחנו מציעים לכם כתיבה שיווקית בפייסבוק שנראים אחרת, מספרים סיפור, מוסיפים ערך לקוראים ומרחיבים את הידע שלהם בנוגע ללא מעט נושאים שקשורים למוצרים ולשירותים שלכם. הכל הולך כאן.

מה חשוב לדעת על כתיבה שיווקית בפייסבוק?

לא בכדי יש כותבי תוכן שמתמחים בכתיבה שיווקית שמיועדת רק למדיה החברתית, ולא רק בגלל חוקים מסוימים שפייסבוק מציבה לכם. מדובר ביותר מאשר רק כתיבה שיווקית בפייסבוק שהם שיווקיים ואמורים למכור את המוצרים והשירותים שלכם, או אפילו רק למתג אתכם ואת התדמית שלכם נכון. כתיבה שיווקית כזאת יוצרת לכם קהילה שממשיכה לחפש אתכם ואת המוצרים שלכם בעדיפות ראשונה, והם עוד ממליצים ומשתפים אתכם בכל מקום וכך יוצרים לכם פרסום ויראלי מתגלגל מבלי שתצטרכו להשקיע עוד כספים.

כתיבת פוסטים לפייסבוק

ההבדל בין כתיבת מאמרים לבין כתיבה שיווקית בפייסבוק

כתיבת מאמרים היא כתיבה של חומר שיווקי שמתפרסם באתרים שונים, בדרך כלל אתרי תוכן וחדשות, אתרי אקטואליה שונים שבהם לקוחות גולשים בהתעניינות ובתשומת הלב שלהם גם למאמרים כאלה. הם כתובים בסגנון רציני וענייני, ולא מאפשרים ללקוחות שלכם להכיר אתכם בגרסה הקלילה יותר של המדיה החברתית.

כתיבה שיווקית בפייסבוק מתאפיינים בכתיבה קלילה יותר בדרך כלל, שיווקית ומניעה לפעולה, משום שאחרת לא יתעכבו ויקראו אותם. יש להם גם אורך רצוי שמושך את תשומת הלב והעניין של הקוראים ואתם רוצים שהם יישארו עד הסוף וילחצו על כפתור ההפעלה שמעביר אותם לקנייה, או הצטרפות, או הרשמה לשירות כלשהו.

שיווק וקידום נכון בפייסבוק

בניגוד לכתיבת מאמרי קידום שאותם אפשר למצוא בכל אתר שהוא שחייבים לכתוב תוך שמירה על כללי גוגל למנועי חיפוש, כתיבה שיווקית בפייסבוק מחייבת ידע עם ההעדפות של הלקוחות שלכם, כדי לוודא שהם יישארו אתכם ועוד ירצו לשתף אתכם ולהמליץ.

פוסטים לפייסבוק צריכים להשיג כמה מטרות: ליצור לכם נוכחות מכובדת, ממותגת שבונה את המוניטין החיוביים שלכם, להציג ללקוחות שלכם את העסק והשירותים והמוצרים שלכם, להודיע הודעות על מבצעים והטבות, ליצור קהילה שמחפשת אתכם ואת ההצעה שלכם, להציע תוכן איכותי כדי לגרום להם להמשיך לעקוב אחריכם ולהעריך את הערך שאתם מספקים להם. זוהי רשימה מקוצרת שת המטרות העיקריות. עליה נוספים כמובן האירועים שאתם יכולים ליצור ולעורר עניין ולהפוך למובילים רק משום שכתבתם פוסטים לפייסבוק שהם הרבה יותר מאשר רק מכירתיים.

דילוג לתוכן