קופירייטר לאתרים

אתרים רבים אינם מכילים את כל מה שלקוח צריך כדי לקנות מכם ולכן יש לדאוג לתוכן לאתר שיהיה מקצועי ושיווקי כדי להצדיק את ההשקעה הגדולה שלכם בו

הסיבה הטובה ביותר בנות אתר ולהשקיע בו היא למכור ולהרוויח כסף. ביסוס מותג והצגתו לעולם היא סיבה טובה לא פחות, ואת כל אלה אפשר לעשות רק אם התוכן לאתר שאתם בונים יענה על דרישות כמו כתיבה שיווקית טובה ונכונה ואם תהיה לכם מספיק הפניות והנחיות שיניעו את הלקוחות לפעולה.

מה צריך לדאוג שיהיה באתר? ולמה חשוב לרכוש שירותי קופירייטר לאתרים

כתיבה שיווקית טובה היא כתיבה שמניעה לפעולה, יאמרו לכם כל המומחים לתוכן. כתיבה מעניינת חשובה אבל אם בסופה הלקוח לא ילחץ על כפתור כדי לשלוח מייל או לבצע רכישה או להתקשר אליכם, היא לא מילאה את תפקידה. עוד לפני כן, היא זאת שגורמת ללקוח שלכם להתעכב יותר מחמש שניות באתר, לקרוא ולחפש מה שנחוץ לו. מעבר לכך, היא גם תספק לו את כל המידע שהוא צריך בקלות ומבלי להסתתר בכל מיני דפים מסועפים, והיא גם תבהיר לו שאתם עסק אמין וכדאי וזה מה שאתם רוצים שהאתר שלכם יעשה בשביל זה חובה לרכוש שירותי קופירייטר לאתרים שידאג לכתיבה קולחת, בהירה ושיווקית שמוכרת אתכם ומביאה את הלקוח עד הקופה שלכם.

מאמרים מוסיפים המון

כתיבת מאמרים הנכתבים ע"י קופירייטר לאתרים נחוצה לא כדי להפוך את האתר שלכם לאתר תוכן בהכרח, אלא כדי לספר ללקוח למה המוצרים והשירותים שלכם ישנו את חייו, יוסיפו לו ערך ותועלת ואיך הוא יכול להתרשם מהמומחיות ומהידע שלכם בתחום. מאמרים מיועדים לא רק לאתר שלכם, אגב, אלא גם לאתרים אחרים באמצעות אאוטבריין וטאבולה, ולכן עליכם לדאוג לכך שיהיה לכם תוכן זמים וטרי כל הזמן בתדירות שנחוצה לגוגל כדי לאתר אצלם תזוזה באתר, וגם כדי שתוכלו לקשר לאתר שלכם ממקומות אחרים שבהם המאמרים מתפרסמים.

חשיבותה של מדיה חברתית

החיבור למדיה החברתית חיוני משום ששם מתבצעת לא רק עבודת השיווק שלכם אלא גם היכרות עם הלקוחות ופתיחת ד שירות לקוחות, פשוטו כמשמעו. רוב האנשים גם יחפשו אתכם במקומות שבהם הם נמצאים בדרך כלל, ומה זמין ונגיש יותר להם מאשר המדיה החברתית? זה לא רק פייסבוק, זה גם אינסטגרם וטווטר, כך שאתם יכולים לבנות אתר נפלא, אבל אם הוא לא מתחבר לאתרי המדיה החברתית ואינכם מתחזקים את הדף העסקי שלכם על ידי כתיבת פוסטים למיניהם, יש לכם בעיית נוכחות. הנוכחות שלכם במדיה זאת נחוצה גם כדי להציע להם מבצעים ומוצרים חדשים, לענות לשאלות ולהמשיך את פעולת המכירה מהאתר. משום כך, פוסטים לפייסבוק חייבים להיכתב בשפה שיווקית אבל לא דוחפת מדי, מלאה בערך ובמידע, שירותית ובעלת אופי. מותר לכתוב פוסטים עם הומור אם זה חלק מכם, לא רצוי לזלזל באינטליגנציה של הלקוח רק משום שאתם מותג.

השלמת קידום אתרים

מאמרי קידום הם המאמרים שכולם מכירים משום שהם נתקלים בהם לא רק באתרים אלא גם במקומות שונים, והם מאמרי קידום האתר שלכם, מוצר מסוים או שירות ספציפי שברצונכם לקדם כי נוח לכם, כי זה פופולרי, כי זה מה שאתם רוצים לעסוק בו בעיקר. גם כאן הכתיבה חייבת להיעשות לפי כללי גוגל וכללי החיפוש הנכונים שלקוחות משתמשים בהם כדי למצוא אתכם, לכם רכישת שירותי קופירייטר לאתרים היא חשובה למדיי .

דילוג לתוכן