כתיבת מאמרים לאתרים

כתיבת מאמרים לאתרים בצורה שיווקית – מדוע זה חשוב?

פעם, פרסומאים היו מכתיבים לנו את טון הדיבור לפי מודעות פרסומת שהיה מקובל בעיתונות. היום שיווק ופרסום נראה אחרת לגמרי בעידן המדיה החברתית

כתיבת מאמרים לאתרים שיווקים היא הבסיס של כל מסר שאתם מוציאים מטעמכם ללקוח. בעבר היו אלה הפרסומאים שעשו זאת לפי סטנדרטים של ערוצי התקשורת שבהם פרסמו, היום זה נעשה לפי הסטנדרטים של הפלטפורמות שבהן אתם משווקים. רוב הפלטפורמות משמשות אותנו כמדיה חברתית, וזאת שינתה את הכללים והחוקים, כך שכמעט כל אחד יכול לשווק משהו, וגם הכתיבה עצמה השתנתה. כדי להבין זאת צריך להבין מהו תפקידה של פייסבוק בכתיבה לקהל הלקוחות שלכם ולמה זה חשוב לעשות את זה נכון.

חשיבותה של מאמרים שיווקים בעידן החדשני

בעלי עסקים מחפשים את הלקוחות שלהם במקום שבו הם מסתובבים. היום רוב האנשים מסתובבים במדיה חברתית, וזה אומר אתרים שבהם הם משתפים ונחשפים לשיתוף של תכנים שונים, גם שיווקיים, גם אישיים, גם חדשות וגם סיפורים. לתוך כל זה משתלבת כתיבת פוסטים שלכם כבעלי מוצרים ושירותים שאתם צריכים למכור. הבנה של העדפות הלקוחות שלכם תנחה אתכם כיצד לכתוב פוסטים ללקוחות שלכם בצורה שנוגעת, שמשפיעה ומניעה לפעולה.

בתחום הכתיבה לעסקים יש אנשים שמתמחים בשירותי כתיבת מאמרים לאתרים שהם יודעים בדיוק מה עובד ומה נכון למותג שלכם, ומה הלקוחות שלכם עשויים לאהוב ולהגיב בהתאם. כמו כן, חשוב לדעת שפייסבוק היא שלוחה נוספת של שירות הלקוחות שלכם, ולכן חובה לדעת כיצד להמשיך לשווק גם כשעונים לתלונות וגם לבקשות שונות של הלקוחות שלכם.

ההבדל שבין שיווק של פעם להיום

כתיבת מאמרים אמורה להיות תחום רציני שבו מושקעים ידע ומומחיות, בעיקר בכתיבה ובניסוח של המסר שאתם רוצים להעביר. מאמר לעיתון הוא מאמר שונה ממאמר שיווקי או אינפורמטיבי, גם כאשר הוא מיועד להציג מוצר או שירות. כך זה היה לפני פייסבוק, והיום מאמרים הם למעשה טקסטים שיווקיים שמעניקים ערך ללקוח ולקורא מבלי לוותר על הקומוניקטיביות שלהם ועל גימיקים נוספים, כמו כתיבה בלוגרית ומגזינית, כלומר לספר סיפור אישי או סיפור של מותג בצורה מעניינת. תוכלו למצוא גם כתיבת מאמרים לאתרים המותאמים לSEO שמשווקים אתכם בכל מקום.

כל מי שיש לו חשבון בפייסבוק ונחשף לסיפורים כאלה שמשכנעים אותו לקנות מאדם כזה יצפה לקבל מכם רק סוג כזה של פוסטים לפייסבוק, שהם קליטים, לא מעיקים במכירתיות יתר, מכבדים את הזמן שהם משקיעים בקריאה ויוצרים סביבם קהילה של לקוחות שמחפשים אתכם בכל פעם שהם זקוקים לכם, שומרים על נאמנות והחשוב מכל – מפיצים אתכם הלאה, וזה ההבדל הגדול ביותר שבין כתיבת פוסטים לפייסבוק לבין הפרסום הישן.

היום אנחנו יוצרים קהילות במדיה החברתית כמו פייסבוק ולכן חשוב לדעת איך להציג בפניהם את היתרונות שיקבלו אם ישתייכו לקהילה כזאת. פייסבוק מאפשרת לכם ליצור קבוצות שבהן תוכלו לשווק מוצרים אבל בעיקר ידע, תחושת שייכות וגאוות קהילה, הרגשה שיש עם מי לדבר ויש לכם לקוחות שרוצים לשמוע מכם איך תפנקו אותם.

מבחינתכם, כתיבה שיווקית כזאת מחייבת אתכם להקשיב ללקוחות בסבלנות, להבין מה הם מחפשים אצלכם ומה הם רוצים, ולהתאים את עצמכם לשוק שלכם. זהו יתרון עצום שפעם היו יכולים לקבל רק לאחר מחקרי שוק, קבוצות מיקוד והשקעה רבה ביחסי ציבור. כאן, אם אתם טובים, הלקוחות שלכם פשוט יעשו בשבילכם את העבודה וישווקו אתכם בהמלצות ובשיתופים ויראליים, מה שיחסוך מכם גם כסף על פרסום.

מאמרים איכותיים יקדמו את אתר האינטרנט שלך


הזמן תוכן

דילוג לתוכן