כתיבת תוכן

יש פחים אשר קל ומפתה ליפול אל תוכם. אם אתם רוצים או נדרשים להציג את העסק שלכם במשפטים בודדים ואף במשפט אחד, אתם עלולים לטעות לחשוב, שמאחר שמדובר במשהו קצר, אין סיבה ואין צורך לפנות אל איש מקצוע בתחום כתיבת תוכן שיווקי שינסח עבורכם את המסר. אלא שעל המשפט היחיד הזה עשוי העסק שלכם לפרוח ולהתרחב או, חלילה, לקמול ולהיחרב. הדברים מוצגים כאן בצורה מוקצנת אבל היא אינה תלושה מהמציאות.

חשיבות ניסוח תוכן בהיר וממצה ובעיקר תמציתי נובעת ממכלול גורמים: חוסר זמן של אנשים, הפרעת קשב וריכוז של רבים מהם, אי נכונות להשקיע בקריאה יותר מאשר כמה שניות כדי להבין את המסר ולהפנימו, וכמשדובר בתוכן שנקרא בתוך טלפונים ניידים- קוטן המסך, קוצר המצע חשיבות נוספת לא פחות היא הצורך במאמרים מקצועיים לצורך קידום אתרים.

כתיבת תוכן

לידיעתכם – אתם במלחמה!

כמו במלחמה (האינטרנט היא זירת מלחמה עסקית מכל בחינה שהיא), סיכוייו של מי שפותח במכת פתיחה מוחצת לנצח גבוהים. אשר על כן יש חשיבות עצומה לניסוח כותרת מושכת, מוכרת, סקסית, מגרה לקריאה, כמו גם לכותרת המשנה ולפסקה הפותחת את עמוד התוכן. אמנם  תוכן באתר כולל, בין היתר, עמודים שלמים, אבל מי שלא לוכד את עין הגולשים ואת הקשב שלהם כבר בפתיחה – מאבד אותם. המבחן הוא קצר ומשום כך אכזרי. יש לכם שמונה שניות להציג בפניהם את המוצר או השירות ולהניע אותם בפרק הזמן הזה להמשיך לגלוש באתר כדי לבצע את מה שאתם מכוונים אותם אליו ומצפים מהם לעשות- להזמין ולשלם.

כתיבת תוכן איכותי הוא דיוק כאמצעי לניצחון מוחץ

כתיבת תוכן מקצועית, איכותית, מוכוונת מטרה וקולעת אליה עשויה להיות היתרון היחסי שלכם על המתחרים- יתרון שיניב לכם תוצאה ברורה ומוחלטת. תוצאה מוחצת. משפט אחד גאוני הוא מעין כמוסה, שבה מצויה התמצית הנדירה של העסק שלכם, התועלת שיפיק הגולש שייהפך ללקוח כאשר ישתכנע לרכוש דווקא מכם – אלא ממי?! – את המוצר או השירות שאתם מציעים.

כל מלה נדרשת להיות מדויקת, מכוונת למטרה אחת ויחידה – לשכנע ולהניע את הגולש להמשיך לקרוא את התוכן ולקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי על מה שאתם מבקשים למכור לו. כל מלה נדרשת כדי לדייק את המסר ולחדדו. כל מלה  לא תסולא בפז אבל בהחלט תיאמד בשורה התחתונה, שורת הרווח, בכסף.

דילוג לתוכן