כתיבת תוכן מקצועי

למה לא לכתוב כתיבת תוכן לבד ולהעביר לכותב מקצועי שיתוב לכם את האתר?

הרהיטות שלכם משרתת אתכם מצוין במכירות עצמיות ובשיווק בעל פה, אולם כשנדרשת לכם כתיבה ללקוחות עדיף לתת זאת לכותב תוכן מקצועית שיודעת מה חשוב

הכתיבה היא דבר טבעי וצורך לרבים מאתנו, כך שהיום יש לא מעט אנשים שאוהבים לכתוב בעצמם ולעצמם. כשהמדיה החברתית מאפשרת כולם להתבטא, עוד ועוד אנשים מתלהבים מהאפשרות לדבר ישירות ללקוחות ולקהל שלהם, והם כותבים פוסטים אישיים בנימה מאוד פרטית לפעמים, ומבלבלים בינם לבין כתיבת תוכן מקצועי שיווקי, שהיא כתיבת פוסטים או מאמרים מקצועיים ושיווקיים לפי כללי שיווק נוקשים.

להלן נפרט עוד סיבות חשובות, אבל די אם נאמר שלגוגל ולפייסבוק, למשל, יש מנועי חיפוש שמחייבים כתיבה לפי הכללים שלהם שאותם הם מעדיפים. כדי לא לגרום נזק לעסק שלכם ולדרדר אותו במורד תוצאות החיפוש בגלל כתיבה לא נכונה, עדיף לתת למי שמתמחה בזה לכתוב נכון.

למה חשוב כתיבת תוכן מקצועי שיווקי בצורה נכונה?

ברוב המקרים, הלקוחות שלכם מכירים אתכם לראשונה רק דרך האתר שלכם או הדף העסקי בפייסבוק או בחשבונות האחרים שלכם במדיה החברתית. במקרים מעטים יודעים עליכם דרך כתבה בתקשורת, ורצוי תמיד שהיא תהיה כתבה חיובית, כזאת שתקדם אתכם ולא תפגע בכם. לכן, השליטה היחידה שיש לכם על הרושם שאפשר לעשות על הלקוח היא באמצעות המילים.

מילים בונות ומילים הורסות מותג, והן גם אלה שמביאות לקוח ללחוץ על כפתור הקנייה שלכם או לבוא בכבודם ובעצמם לחנות כדי לקנות. כתיבת תוכן מקצועי שיווקי באמצעות כתיבת מאמרים או מאמרי קידום פשוטים יכולה לעשות לכם את רוב העבודה אם הם כתובים נכון, מניעים לפעולה ומוסרים את כל המידע שנחוץ ללקוחות שלכם מיד.

פייסבוק זה חשוב, אבל לא רק

כתיבת פוסטים לפייסבוק בתבנית נכונה משמעה לכתוב לפי הכללים שפייסבוק מציבה לפני מי שמנהל דף עסקי. רוב הכללים מובנים מאליהם, כמו כללים נגד גזענות והסתה אבל יש גם כללים שמחייבים לשים לב אם מותר או אסור למשל, לערוך הגרלות, או להציע הצעות שונות שפייסבוק לא אוהבת לקדם. כמו כן, יש תבניות מסוימות שלקוחות של עסקים שונים אוהבים לקרוא והם נחשבים לוויראליים ביותר, כלומר בעלי פוטנציאל לתפוצה גדולה חינמית מבלי שאתם תצטרכו להשקיע בקידום שלהם.

אתם יכולים לבקש לכתוב לכם פוסטים משעשעים או רציניים, כאלה שייתנו מידע מגוון על השירותים שלכם ונושאים שקשורים לעסק שלכם, ויכולים להיות סיפורי מקרים שלפיהם יחליטו אם לבוא אליכם לטיפול או לקבלת שירות. הכלל הוא לכתוב מעניין ונכון, לא דביק מדי, לא קר ומתנשא מדי ושיווקי במדיה שלא תגרום להם להרגיש שהם רק לקוחות ולא חברים בקהילה.

המיומנות החשובה ביותר של כתיבת תוכן מקצועי עבור מאמרי קידום SEO

כתיבת תוכן מקצועי של מאמרי קידום חייבת להיעשות גם היא בהתאם לכללי מנועי החיפוש, אחרת הם יורידו אתכם בדירוג שלכם ולא יקפיצו את שמכם גבוה בתוצאות כשהלקוחות מחפשים אתכם. משום כך, חשוב להיעזר בכותבי תוכן שיווקי שמבינים כיצד לשלב מילות חיפוש ובאיזו תדירות, כדי שגוגל יאהב אתכם, וירצה לקדם אתכם כמה שיותר ובכך לעזור למכירות שלכם. שם הכתיבה חייבת להיות מדויקת ושיווקית, אם כי מעניינת ומקורית מבלי להעתיק ומבלי לחזור על אותם נושאים כל הזמן.

 

דילוג לתוכן